Veel Gestelde Vragen

Q1. Worden alle producten getoond op de website?
A: We tonen momenteel niet alle producten op deze website. Als u andere stijlen verwacht die hier niet worden getoond, laat ons dan zo snel mogelijk weten in welke stijl u geïnteresseerd bent, en wij zullen ons uiterste best doen om aan uw wensen te voldoen!
 
Vraag 2: Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
A: Winkelen bij ons is gemakkelijk en plezierig! Volg gewoon de onderstaande stappen om uw favorieten op onze website te vinden en te kopen.
  • Zoek of blader door de site om de items te vinden die u wilt kopen.
  • Zodra u een artikel heeft gevonden dat u wilt kopen, selecteert u de aantallen, maten enz. en voegt u het artikel toe aan uw winkelwagen.
  • Als u klaar bent met winkelen en klaar bent om af te rekenen, klikt u op de knop Afrekenen op de winkelwagenpagina.
  • Als u een geregistreerde gebruiker bent, log dan in met uw e-mailadres en wachtwoord om af te rekenen. Bent u een nieuwe klant op onze website, maak dan een account aan en reken af. Voor een snellere betaalervaring bieden wij ook de mogelijkheid om af te rekenen zonder een account aan te maken.
  • Vul alle vereiste informatie in op de verzend- en factureringspagina’s.
  • Controleer uw bestelling voordat u deze verzendt om te controleren of alle informatie correct is.
Verzend de bestelling en u ontvangt binnenkort een bevestigingsmail.
 
V3: Welke betaalmethoden accepteert u?
A: Wij accepteren creditcards, inclusief VISA, en mastercard. Als u uw bestelling met een tegoed betaalt, wordt u tijdens het bestelproces gevraagd uw kaartgegevens in te voeren. Verdere instructies vindt u wanneer u uw eerste bestelling verwerkt.
 
Vraag 4:Moet ik omzetbelasting betalen?
A: Nee, er is geen omzetbelasting op onze site.
 
V5: Waarom wordt mijn betaling geweigerd?
A: De meest voorkomende reden is dat het adres dat u heeft ingevoerd niet hetzelfde is als het adres op uw creditcard. Ook een simpele typefout kan er toe leiden dat de transactie wordt geweigerd, bijvoorbeeld door het verkeerd invoeren van het creditcardnummer, het land, de vervaldatum of een onjuiste CVN-code (het veiligheidsnummer dat op de achterkant van uw kaart staat). Als dat gebeurt, probeer het dan opnieuw met het juiste factuuradres.
Als uw creditcard nog steeds niet wordt toegelaten, worden er enkele manieren voorgesteld:
  • Zorg ervoor dat uw creditcard de limiet nog steeds niet overschrijdt
  • Zorg ervoor dat uw creditcard niet is verlopen
  • Zorg ervoor dat u de naam correct op de voorkant van de kaart heeft getypt
  • Wacht een dag en probeer het opnieuw
  • Probeer een andere creditcard
 
Vraag 6: Wat moet ik doen als het product dat ik wil kopen niet op voorraad is?
A: Hoewel we er alles aan doen om een ​​ruime voorraad aan te houden, komen bepaalde artikelen af ​​en toe op. Artikelen die niet op voorraad zijn, worden van uw oorspronkelijke bestellingstotaal verwijderd en een herzien totaalbedrag verschijnt in uw verzendbevestigingsmail. Het spijt ons dat nabestellingen op dit moment niet worden geaccepteerd.
 
Vraag 7:Hoe annuleer ik een bestelling?
A: Neem binnen 36 uur na aankoop contact op met onze klantenservice via e-mail of msn. Maar houd er rekening mee dat de artikelen soms binnen 36 uur na het plaatsen van de bestelling worden verzonden, afhankelijk van het tijdstip waarop u de bestelling plaatst? hoe dichter bij het ophaaltijdstip van het pakket (door rederijen), hoe sneller de artikelen worden verzonden.
 
Q8: Bieden jullie gratis bezorging wereldwijd aan?
A: Ja, we bieden gratis verzending naar de meeste landen ter wereld. (*Sommige afgelegen landen of districten zijn niet van toepassing.) Neem voor meer informatie contact op met ons klantenservicecentrum.
 
Vraag 9: Op welke rekening wordt mijn retourtegoed teruggestort?
A: Uw retourtegoed wordt terugbetaald via de betaalmethode die u op het retourformulier heeft geselecteerd. Als je op het retourformulier geen terugbetalingsmethode hebt geselecteerd, wordt de terugbetaling bijgeschreven op de betalingsmethode voor die bestelling.
 
V10:Hoe lang duurt het om de omruiling of terugbetaling te verwerken?
A: De totale tijd bestaat uit twee delen. Het eerste deel is de verwerkingstijd. Dit is het tijdstip vanaf het moment waarop uw verzoek tot omruiling of terugbetaling wordt ingediend, plus onze verwerkingsprocedure. Het tweede deel is de daadwerkelijke verzendtijd. Dit is de tijd die nodig is voordat het pakket wordt geruild en opnieuw bij u wordt afgeleverd. Het duurt meestal 3-15 dagen. Voor terugbetaling duurt het ongeveer 1-9 dagen voordat de creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt. U kunt uw creditcardrekening binnen 1-9 dagen later controleren.
 
V11: Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord niet meer weet?
A: Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op “Wachtwoord vergeten?” op de INLOGGEN pagina en volg de instructies op de volgende pagina om uw wachtwoord te wijzigen.
 
Winkelwagen